10 Ekim 2012 Çarşamba

Koşu Bantlarında Güvenlik Kilidi

Merhaba arkadaşlar. Sizlerden gelen yazıları blogumuzda paylaşacağımızı söylemiştik. Kütahyadan Salih Saygılı adlı okuyucumuz ve takipçimizin koşu bantları ile ile ilgili tecrübelerini paylaşmak isteriz.


Yıllar öncesinden koşu bantları ile ilgili yaşadığım bir hatıramı nakletmek isterim.
Yaklaşım  7 sene kadar öncesinde bir fitness salonuna  başlamıştım. Baddy Building salonu olarak daha çok telaffuz edilen bu mekana ben kilo vermek amacı ile başladım ve gerçekten istifade ettim. Anlatmak istediğim konu ise koşu bandı ile ilk karşılaştığım  andır. Daha öncesi görsel olarak tv de ya da internette gördüğüm ya da fitness salonlarında yüzeysel olarak gördüğüm bu üründe, göstergelerin olduğu platformdaki şimdi kilit olduğunu öğrendiğim obje idi. Beynimde ne olduğunu anlamak için epey efor sarfetmiştim. Bir  ucu göstergenin olduğu yerde olan objenin diğer tarafı başka bir yerde durmaktaydı. Sordum ve onun kilit olduğunu öğrendim. Örneğin ebeveyn evde bu kilidi aldığında evdeki çocukarını bu cihazı kullanması imkansız hale geliyordu .Ben ilk gördüğümde koşarken bu objeyi bırakınca otomatik durmasını sağlayan sistem gibi yanlış bir düşünceyle yorumlamıştım ama nihayetinde öğrenmiş oldum.

Salih SAYGILI
Kütahya.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder